28 august 2015

Virmalised Tilgu sadamas 26.08.2015

 Sel õhtul oli virmaliste häire st oodati taas taevaste värvide mängu. Läksin minagi Tilgu sadamasse valvesse. Jõudsin veidi peale kella kümmet kohale ja kui olin oodates pimenemist veidi ümbrust uurinud, märkasin korraga taevas eredamaid sähvatusi. Ootamatusest ei olnud mul esimeste kaadrite puhul aega isegi mitte seadeid üle vaadata. Kiired umbkaudsed seadistused ja nii tulistasin mõned esimesed kaadrid ehku peale kartes, et võin neist muidu ilma jääda.
 Ligi 10 minutit hiljem olin end juba veidi kogunud ning tööle hakkas mõttevõime... otsisin enda jaoks paremaid nurkasid ning parandasin seadeid :)
 Vahepeal oli taevas rahunenud ... oli küll rohekat kuma, aga peale märtsikuu värvidemängu see mind enam niivõrd ei paelunud ... ju see külluslik kevadine etendus rikkus meid ära, tahtsin midagi enamat ;) ... Püüdsin enda jaoks miskit uut otsida. Kuu suutis muidugi kogu seda üritust saboteerida, paistes otse selja tagant nagu valgustaks keegi prozektoriga ümbrust ;) Kella 22:58 paiku toimus kerge elavnemine.
 Mulle meeldis selle õhtu juures see, et lisaks soojale õhtule oli taevas põnevalt värviline. lisaks virmaliste värvidele oli seal ka palju teisi toone, ... oli ka õrnasid pilvi, mis tegid taeva mõnusaks.
 Plõksisin kaadreid ning jälgisin ümbrust. 
 Tundus, et ma ei olnud ainus virmalistekütt seal sel õhtul.
 Mingil hetkel lobisesin juba kahe teise pildistajaga, vahetasime muljeid.
Paaril korral oli veel poole kaheteist paiku virmaliste aktiviseerumine. Veidi enne südaööd asutasin end koduteele ... järgmine päev oli ju tööpäev ... :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar